☆☆☆☆☆ 1/10 (3 reviews)

Nh1816 Verzekeringen is een middelgrote zelfstandige verzekeraar die uitsluitend zaken doet met het professionele intermediair.
Voordelen van Nh1816:
Voordelen van deze rechtsbijstandverzekering:
Vergelijken via onze website is volledig gratis. Sluit je via ons een verzekering of energiecontract af, dan ontvangen wij een vergoeding van de aanbieder. Jij betaalt daardoor niet extra. Dit is altijd een vaste vergoeding waardoor het 100% onafhankelijk blijft.
Sinds 2002 helpen wij mensen dagelijks met het besparen op de vaste lasten. Het is onze missie om voor iedereen de beste deals te verzamelen waardoor bespaard of verbeterd kan worden.
Bij aankoop auto om de oren geslagen heb rechtsbijstand verzekering in geschakeld maar behandelen de zaak niet omdat het geen Bovag garage is moest maar advocaat in huren was hun antwoord. Schandalig
Nh1816 heeft ARAg ingeschakeld voor rechtsbijstand, maar ARAg deed niets. Echt bewijsbaar niets, alleen paar brieven, zelfs niet bij crisis. Dus geschillenregeling aangevraagd, wat bijna half jaar werd geweigerd en uiteindelijk na 4x intrekken vanuit ARAg nooit heeft plaatsgevonden. Allemaal bewijsbaar! Dus Kifid, die ARAG verzocht om letseladvocaat te regelen, en geschillenregeling opnieuw op te vragen en ARAg ging akkoord, maar nooit is gebeurd. Na telefoontje ARAg met Kifid veranderde Kifid ook, maar informatie word geweigerd. Nh1816 verschuilt zich achter dat opdracht bij ARAG ligt en weigerde elke vorm van excuses of beterschap. En dat ze op website en in verzekeringsvoorwaarden geschillenregeling verplichten, dat negeren ze gewoon. Ook dat ARAg mijn naam heeft gebruikt om toestemming te vragen bij deken NOvA, maar informatie uit geschillenregeling hebben weggelaten, dat doet Nh1816 helemaal niets. Of dat ARAg dwang gebruikt, wat ik heb ervaren als chantage. Verbond voor Verzekeraars weet dit en zwijgt.
Een op het oog simpel vraagje in het erfrecht over hoe we de uitvaartkosten (boedelkosten, een preferente schuld) uit de erfenis kunnen betalen (beheerdershandeling), zónder daarbij de erfenis zuiver te accepteren… Waar moeten we op letten bij die handeling? Dat was de ARAG-medewerkster te veel gevraagd. Er werd om de feiten heen gedraaid, ik kreeg de vraag “maar waarom zou je dat willen?” (wat denk je: omdat dat flink scheelt op de nota!), en puntje bij paaltje heb ik zelf de telefonisch medewerkster juridisch bij moeten praten. Haar antwoord bleef een schoorvoetend “mwah, ik zou het risico niet nemen”. Nee, flikker al dat geld maar weg inderdaad. Lekker advies, het gaat niet om haar geld… Waarom betaal ik in hemelsnaam voor deze rechtsbijstandsverzekering?
Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!
BeoordelenVerzekeringen