| 1 | Anker Rechtsbijstandverzekering | 5.5/10 |
Kwam een beetje moeizaam op gang, maar daarna heel goed geholpen. Bijna elke dag contact en werd ik op de hoogte gehouden van de vorderingen. Veel moeite gedaan om de zaak op telossen en tot een goed einde te brengen.
HENDRIKA. (Barneveld)
BekijkHeel tevreden over Anker Rechtshulp! Vanaf het eerste contact voelde ik me serieus genomen. De jurist dacht goed mee, legde alles duidelijk uit en hield mij steeds op de hoogte. Dankzij hun betrokkenheid en deskundigheid is mijn kwestie netjes opgelost. Echt een betrouwbare en prettige partij om mee te werken!
ADELE. (Arnhem)
BekijkAlles is helder uitgelegd en de voorwaarden zijn transparant, zonder kleine lettertjes waar je later mee verrast wordt. De medewerkers zijn vriendelijk en nemen de tijd om alles goed uit te leggen. Gelukkig heb ik de verzekering nog niet vaak nodig gehad, maar het geeft me veel vertrouwen dat ik…
ALEXANDER. (Utrecht)
BekijkJouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!
BeoordelenHome > Verzekeraars > Anker
Verzekeringen