Avéro Achmea Zorgverzekering

★★★☆☆ 7.7/10 (137 reviews)

Avéro Achmea Verzekeringen Ervaringen

Avéro Achmea biedt aan klanten schade-, pensioen-, inkomens- en zorgverzekeringen. Avéro Achmea werkt met onafhankelijke bemiddelaars en adviseurs.

Voordelen van Avéro Achmea:

  • Avéro Achmea is al bijna 200 jaar actief in de verzekeringsbranche
  • Innoverende producten die aansluiten op de dagelijkse behoefte van klanten
  • Onderdeel van Achmea, één van de grotere financiële dienstverleners in de Benelux

Voordelen van deze zorgverzekering:
  • Keuze uit 2 basisverzekeringen
  • Korte wachttijd door Zorgbemiddeling
  • Snel toegang tot goede zorg

Onafhankelijke beoordelingen van zorgverzekeringen bij Avéro Achmea

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Special Item Zorgverzekeringen van 30 November 2018 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Voorwaarden AV Tandheelkundig'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Zorgmonitor van 1 November 2017 door Consumentenbond beoordeeld met een 7,3.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Special Item Zorgverzekeringen van 1 December 2016 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Voorwaarden AV Tandheelkundig'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klanttevredenheidsonderzoek zorgverzekering 2014 van 10 November 2014 door Independer.nl beoordeeld met een 7,8.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2014 van 9 May 2014 door SAMR beoordeeld met een 7,6.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Special Item Zorgverzekeringen van 16 December 2013 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Kwaliteit AV Ziektekosten'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2013 van 8 May 2013 door SAMR beoordeeld met een 7,7.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Special Item Zorgverzekeringen van 18 December 2012 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Kwaliteit AV Ziektekosten'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klanttevredenheidsonderzoek Zorg 2012 van 9 November 2012 door Verbond van Verzekeraars beoordeeld met een 7,6.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2012 van 3 May 2012 door SAMR beoordeeld met een 7,5.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Special Item Zorgverzekeringen van 20 December 2011 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Kwaliteit (AV Ziektekosten)'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klanttevredenheidsonderzoek Zorg 2011 van 8 November 2011 door Verbond van Verzekeraars beoordeeld met een 7,4.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is op 31 October 2011 door kiesBeter.nl beoordeeld met een 7,7.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klantenmonitor Zorgverzekeringen van 17 May 2011 door SAMR beoordeeld met een 7,3 in de categorie 'Tevredenheid met dienstverlening'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klantenmonitor Zorgverzekeringen van 17 May 2011 door SAMR beoordeeld met een 6,3 in de categorie 'Tevredenheid met prijs'.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Research Special Zorgverzekeringen van 20 December 2010 door MoneyView beoordeeld met een 10,0 in de categorie ProductRating 'Kwaliteit' voor aanvullende ziektekosten.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Klantenmonitor Zorgverzekeringen 2010 van 1 June 2010 door SAMR beoordeeld met een 7,3.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Consumentengids van 1 December 2009 door Consumentenbond beoordeeld met een 6,5.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Independer Consumenten Monitor van 1 November 2009 door Independer.nl beoordeeld met een 6,9.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is op 1 November 2009 door kiesBeter.nl beoordeeld met een 7,4.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2009 van 7 May 2009 door SAMR beoordeeld met een 7,1.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de Independer Consumenten Monitor van 1 November 2008 door Independer.nl beoordeeld met een 6,8.

De Avéro Achmea Zorgverzekering is in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen 2008 van 7 July 2008 door SAMR beoordeeld met een 7,1.

Waarom vergelijken via Zeker.com

Al meer dan 10 jaar vind je via Zeker.com de beste deals voor al jouw vaste lasten! Want te veel betalen wil natuurlijk niemand. Via Zeker.com vind je naast de goedkoopste verzekeringen, ook de beste deals voor jouw energiecontract of sim only abonnement. Alle vaste lasten kun je via ons vergelijken. In een paar stappen vergelijk je eenvoudig meerdere aanbieders. Zo ben je altijd verzekerd van de beste deal!

> Meer over Zeker.com
 

Bekijk gerelateerde media

Avéro Achmea Commercial Wij zijn er voor ú (2013)

Avéro Achmea Commercial Verjongingskuur Zaken Zeker Plan (2010)

DSW Welkom bij DSW Zorgverzekeraar (2017)

Ervaringen met de Avéro Achmea Zorgverzekering

De afhandeling van de declaraties van de aanvullende verzekering gebeurt op een heel slordige manier. Men leest alleen het kopje van de notas en boekt het op een verkeerde manier en vergoedt daardoor te weinig. Ik moest diverse keren lang bellen. Het is een zeer tijdrovende bedoening. Ik raad deze verzekering met klem af.
Geen gedoe, alles kan besproken worden. Het gaat van zelf.
Op mijn vragen is uitgebreid antwoord gegeven. Vriendelijke benaderd als cliënt en snel en accuraat geholpen.
Onduidelijk wat wel en niet vergoed wordt. Onduidelijk of er vrij keuze is. Wil niet gedwongen worden naar een bepaald merk geneesmiddel.
Op de site staat duidelijk dat behandeling in het buitenland vergoed wordt. Achmea geeft niet thuis als het er op aan komt.
Achmea Avero heeft een goede polis en aanvullende polis excelent.
Verzekering wordt steeds kariger, ook niet meer af te sluiten, druk op fysiotherapeut om behandelingen korter te maken.
Prima verzekering alleen het kiezen van een zorgverzekering is heel persoonlijk tenminste wat betreft de aanvullende paketten. in mijn geval werd ik n
Tijden mijn meer dan 7weken coma open hartoparatie gehad en daarna nog diverse longoperaties, in totaal 13 weken op de IC van St Jansdal Harderwijk. d
Tot op heden geen problemen gehad, maar zijn erg laks in antwoorden en denken weinig mee. Ik denk omdat ze erg groot zijn Achmea en dus stroperig lang
Ik heb nooit problemen met deze zorgverzekeraar
Na een verkeersongeval met enkelbreuk en langdurige revalidatie kreeg ik telefonisch alle steun en werden de kosten zeer snel voldaan. Ook werd contac
Zodra je buiten een vast patroon komt weten ze geen raad met je.
Bereikbaar, duidelijke informatie, declaratie afhandeling zorgvuldig
Mijn moeder is hier al 60 jaar verzekerd. 2 jaar geleden kwam ik er achter dat ze voor fysio maar 12 behandelingen per jaar mocht krijgen. Ik heb toen
De door de dermatoloog voorgeschreven lichttherapie wordt door deze verzekeraar na telefonisch kontakt wel/niet/wel/niet/wel/ en, uiteindelijk , niet
Wat een drama! In 2015 voor het eerst en voor het laatst verzekerd geweest bij Avero Achmea. Het begon al meteen in januari met twee zorgpassen (en twee klantnummers!), plus twee dikke polissen. De helft dus weggegooid. Vervolgens klopte bijna geen enkele uitbetaling. En toevallig iedere keer te weinig. Dit was nog wel makkelijk op te lossen, maar ik moest er natuurlijk wel iedere keer achteraan. Vervolgens had ik een x een factuur die niet voldeed aan hun standaard. (Terwijl de zorgverlener er verder nog nooit problemen mee had gehad.) Maar oké, dan dus zoals zij willen: gebeld en uitgebreid gevraagd wat ze wel willen, dubbel nagevraagd of dat het dan ook is. Ja hoor, dat is het. Je raad het al; niet dus. Uiteindelijk heb ik drie keer moeten inleveren voor het 'goed was'. Nu krijg ik van de week het geld binnen. Zou 80 euro moeten zijn. En ja hoor, weer een verkeerd bedrag: 60,14. Bel ik ze net maar weer eens op via klantenservice, blijkt het nummer even niet bereikbaar te zijn. En oh ja, het verreken van bedragen vind ik onhandig en onduidelijk. Net als hun website! Nooit avero nemen! Er zijn zo veel betere maatschappijen. (Ik ben nu terug bij de Delta Lloyd. :-)
Ronduit waardeloos zeker met de adviseur als tussenpersoon. Tracht een aov verzekering af te sluiten. Na maanden nog niets rond .van deze ellende maar naar een ander gegaan.
Zorgverzekering afsluiten gaat zeer gemakkelijk. Administratief is het er een puinhoop. Op 29-09-2015 31-10-2015 25-11-15 18-12-2015. Sinds Augustus 2015 werd er bij mij - terwijl er voldoende saldo is- geen premie meer geïncasseerd en heb daarover zelf contact opgenomen. Na mijn verzoek op 14-12-2015 zou een overzicht toegestuurd worden. Tot vandaag niets ontvangen, dus ben ik weer in de telefoon geklommen. Na enig doorverbonden te zijn, kwam ik uit bij een medewerker, werkzaam op een of andere financiële afdeling. De medewerker gaf toe dat haar collega geen overzicht heeft verzonden en dit waarschijnlijk is blijven liggen, Dankzij Avero heb ik nu een incasso burau achter mn broek aan en word ik ook belast met incasso kosten! Avero bedankt! Ze zullen wel denken dat het geld bij de consumenten op de rug groeit en het niet alleen bij verzekeraars zakken vullen is.
geen gezeur en vlotte uitbetaling van declaraties
Gelukkig hebben wij de zorgverzekering (nog) niet zo vaak nodig en als wij vragen hebben, worden wij vriendelijk te woord gestaan.
Alle afhandelingen van betalingen altijd correct uitgevoerd. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Goede communicatie met service afdeling. N.B. Ik heb
Het online declareren gaat heel makkelijk en er wordt heel snel uitbetaalt. Ook fijn dat alternatieve therapien gedeeltelijk en fysiotherapie ruim ver
Goede dekking voor het geen wat je moet betalen. Korting in de winkel. Dit jaar konden de kinderen op vertoon van de Hema pas gratis toegang krijgen t
Na telefonisch contact met de zorgverzekeraar (Avéro Achmea) zijn de kosten voor een behandeling volledig vergoed, terwijl de zorginstelling (MCH) bew
Goede polis als u graag gebruik wil maken van alternatieve therapienen ga
Na vervangen van mijn knie heel goed geholpen en aanvullende informatie gekregen mbt vervoerskosten en vergoedingen.
Antroposofisch arts heeft me verwezen naar ademtherapeut en dat was de oplossing om het probleem op te lossen. Zelf actief worden i.p.v. puffertjes en
Na uitleg van diëtiste en huisarts en invulling formulieren, operatie voor obesitas zonder problemen inclusief nazorg.
te ingewikkelt, te ondoorzichtig, te slecht bereikbaar
Avero heeft op papier over het algemeen een ruime dekking. Zodra je iets te declareren hebt, gaat het echter vaak mis. Men is erg star in het afhandel
Declaraties zijn online in te dienen, snelle afhandeling.Prima.
Goede vergoedingen maar ik heb ook een uitgebreide dekking afgesloten die betaalbaar is via de collectieve verzekering van de werkgever.  Polis en inf
Premies zijn gemiddeld. Declaraties worden snel uitbetaald met een goede toelichting
de administratie bij avero achmea is een puinhoop. Ik krijg steeds foutieve fakturen. Gedurende 4 maanden is onze post naar een totaal ander adres gestuurd. Vervolgens krijgen wij een schrijven van de deurwaarder, terwijl bij ons niets bekend is. Klachtenafhandeling is ook bedroevend. Er wordt in hokjes gedacht en niemand weet van elkaar waar ze mee bezig zijn.
Ik wacht al 8 weken op mijn zorgpas. In de correspondentie met Aevitae word ik voortdurend met een andere medewerkster geconfronteerd EN allerlei bijkomende regels die niet vermeld werden op het moment dat ik de zorgverzekering afsloot.
Neem NOOIT een verzekering bij avero achmea ik heb werkelijk niets vergoed gehad van waar ik in het vergoedingenoverzicht 2014 recht op had omdat iedere behandeling een uitzondering had wat met hele kleine letters in de polisvoorwaarden geschreven stond.Het lijkt dus alsof je een goede verzekering hebt maar uiteindelijk betalen ze helemaal niets en weten ze overal onderuit te komen!!!!
Neem NOOIT een verzekering bij avero achmea ik heb werkelijk niets vergoed gehad van waar ik in het vergoedingenoverzicht 2014 recht op had omdat iedere behandeling een uitzondering had wat met hele kleine letters in de polisvoorwaarden geschreven stond.Het lijkt dus alsof je een goede verzekering hebt maar uiteindelijk betalen ze helemaal niets en weten ze overal onderuit te komen!!!!
Avéro biedt uitgebreide vergoedingen voor alternatieve geneeswijzen en geneesmiddelen. Bij telefonisch navragen blijkt dat de hoogste vergoedingen slechts van toepassing zijn op alternatieve behandelaars die echt arts zijn en dat ook op het briefpapier vermelden. Aangezien veel behandelaars hieraan niet voldoen loopt in deze gevallen de maximale vergoeding van 1500 euro pj terug naar 800 euro pj. En dan wordt de aanvullende verzekering duur.
Op dit moment ben ik bezig de premies voor 2015 te vergelijken maar wanneer er geen groot verschil tussen een evt andere verzekeraar en Avero zit blijf ik keurig zitten waar ik zit.
Rigide vergoedingsbeleid, smerige kleine lettertjes policy,
veel te omslachtig en absoluut onoverzichtelijk t.o.v. de gewone klanten betreffende het eigen risico gebeuren. Echt niet te volgen...
onduidelijke voorlichting over fusie en vergoedingen
Snelle afwikkeling en documentatie van zorgkosten. Contact - advies via een tussenpersoon.
De duidelijkheid van betalingen is zeer ver te zoeken, het lijkt er op dat men allerlei trucs gebruikt om maar niet te betalen
Nette afhandeling van declaraties (zij het wel via tussenpersoon, dus geen direct contact met de verzekeraar). Redelijke vergoedingen.
Goede service. Snel uitbetaald. Goede dekking bij het uitgebreide pakket wat ik heb.
Weinig contact met de verzekeraar gehad. De afhandeling van declaraties gaat prima. Digitaal aanleveren en een snelle afhandeling. De digitale polis
Polis voorwaarden en dekkings uitleg uitstekend. Vergoeding snel geregeld. Dure verzekering zelfde dekking bij andere aanbieders goedkoper. Dekking
Het is een goede zorgverzekering, maar de vergoedingen mogen soms wat duidelijker in de polis vermeld worden. Exactere formuleringen over wat er preci
Zelfs als er geen contract is met een ziekenhuis voor zorgbemiddeling, helpt deze verzekeraar je nog! Door bellen met de betreffende behandelaars, waa
De polisvoorwaarden zijn prima. De administratieve afhandeling en de communicatie is slecht, meestal, door de beperkte kennis van de Nederlandse taa
Goede informatie, en afhandeling van nota's. Vriendelijke en correcte manier van benadering. Zorgvuldigheid in alle voorkomende contacten.
Voor de duidelijkheid: ik heb een Avéro Achmea verzekering bij Turien, een restitutieverzekering met uitgebreide aanvullende zorg (excellent). Op
Deze zorgverzekering had ik uitgekozen vanwege de hoge vergoeding voor alternatieve geneeswijzen. €40,- voor een alternatief therapeut en €75,- voor e
Na plotselinge opname van mijn man in het ziekenhuis, kwam ik voor een aantal vragen te staan wat betreft vergoedingen. Deze werden uiterst correct b
Behandelingen werden zonder probleem goed bevonden en uitgevoerd.Vervoerskosten volledig volgens de polis vergoed. Een pluspunt is dat wij voor inlich
Ik heb niet vaak contact. Meestal wil ik informatie over de medicatie die met mijn verplichte eigen risico is verrekend, want dat wordt soms wel en so
Tot nu toe geen problemen ben sinds begin 2014 bij deze club verzekerd.
Tevreden over deze zorgverzekering. Prima afhandeling zorgkosten/declaraties. Tegenwoordig volledige inzage in alle gemaakte zorgkosten via DigiD. Pre
Hier en daar niet voldoende duidelijk over wat wel en niet vergoed wordt, waardoor je ineens voor onverwachte kosten staat.
Altijd bereidt om ons te woord te staan en duidelijke uitleg te geven. Niets is teveel gevraagd. Ook de oplossing die geboden worden bij het betalen
Onduidelijk in vergoedingen qua medicatie. Geen duidelijk advies wat te doen om dezelfde dekking te houden in het nieuwe jaar.
Voor mijn aandoeningen hebben ze een prima dekking. Maar een goede verzekering is heel afhankelijk van wat je aan zorg nodig hebt en of de mogelijkhed
Niet dure polis met veel vergoedingen. Alles is makkelijk online in te dienen en ze handelen die ook snel af. Als een lens/bril drager vind ik die ver
Ik heb de meest uitgebreide verzekering bij Avéro Achmea (Excellent). Toch krijg ik een aantal beweegcursussen bij de fysiotherapeut niet vergoed. Ver
Alle afhandelingen zijn door Avéro vlekkeloos opgelost! Avéro werkt met een tussenpersoon. Ik heb een "beter voor nu" polis voor 55+ en a
Ik zit al 40 jaar eerst heette het Vezeno en later Avero. Nooit problemen en als eens wat was is het met een week opgelost.
Het duurt heel lang voordat declaraties betaald zijn. De telefoonservice is waardeloos. De polis die je in november krijgt is onduidelijk.
Bij zorgvraag wordt hele situatie bekeken en vergoeding daarop gebaseerd. Snelle betaling bij declaratie
Over de afwikkeling ben ik zeer tevreden over Achmea. Het beter voor nu pakket is een uitstekende verzekering voor 50+ en voor personen die graag van
Ik ben tijdens de ziekte van mijn vrouw ben ik heel goed geholpen door Avéro-Achmea . Ook heeft u daar en daar aan gedacht o.a de km kosten op en nee
Van het eerste moment af - diagnose - in 2010 goede zorg, goede informatie, deskundige hulpverleners en verpleging. Regelmatige controles zorgvuldig.
Avéro is gewoon goed zij doen niet moeilijk de vergoeding wordt royaal verleend. Één naar negatief punt is dat de extra verzekering boven de Basisverz
Veel zaken vallen onder de dekking.Toch een 6 voor de polis. Een gat in de dekking blijken de reiskosten in het buitenland te zijn. In Zweden hebben
Ze betalen snel, de voorwaarden van de aanvullende zijn voor mij erg gunstig. De bereikbaarheid is slecht, duur 0900 nummer of de doorverwijzing naar
Wegblijven van Avero!!! Vroeger geen problemen met Avero gehad, maar 2014 is een rampjaar. Reeds 3 maanden in overleg met ze om mijn polis goed in het systeem te krijgen, maar ik blijf overspoeld worden met dubbele facturen, waarna ze met een excuusbrief ongedaan worden gemaakt, waarna ik een aanmaning krijg, wederom nagevolgd met een excuusbrief. Het heeft mij onderhand meer dan 10 uur gekost, en nog steeds is het niet opgelost. Dat hun backoffice een groot fiasco is blijkt uit het feit dat 2 kennissen dezelfde problemen ervaren: geld wordt random naar ze gestort, waarna ze een factuur krijgen om terug te betalen, terwijl op het moment dat de kennis wilt terugbetalen het reeds afgeschreven blijkt te zijn. Kortom, een draak van een bedrijf.
Ik zit een paar jaar bij Avero Achmea en heb nooit problemen gehad behalve in de laatste twee maanden. Ze maken de ene (grove) fout na de ander. Zoals: de vergoedingen in de vergoedingoverzicht 2014 klopt niet met wat er op hun site staat. Ook wilde ik mijn verzekering aanpassen via hun site maar de verzekeringen die ik kon selecteren kwamen niet helemaal overeen met wat er op hun site staat. Lekker vaag. Nu de verzekering is aangepast, heb ik inmiddels vier brieven gehad dat de verzekering is aangepast, maar het klopt nog steeds niet (de juiste verzekering en de premie). Had ze vervolgens gebeld en ook daar werd wederom een fout gemaakt: werd ervan beschuldigd dat ik na de wijziging van de verzekering op de site nog een mail had gestuurd over dat ik mijn eigen risico wilde veranderen. Tja, die mail was van begin 2013 en we zitten nu in 2014, 'oh ja, sorry meneer, mijn fout'. Na 20 minuten aan de lijn zou ze me terugbellen als het is opgelost maar ben nooit meer teruggebeld.
Goede zorgverzekering m.n. als collectief verzekerd zijn
Ik zit inmiddels een paar jaar bij Avero Achmea en heb nooit problemen gehad behalve in de laatste twee maanden. Ze maken de ene (grove) fout na de ander. Zoals: de vergoedingen in de vergoedingoverzicht 2014 klopt niet met wat er op hun site staat. Ook wilde ik mijn verzekering aanpassen via hun site maar de verzekeringen die ik kon selecteren (qua naam) kwamen niet helemaal overeen met wat er op hun site staat. Lekker vaag. Nu de verzekering is aangepast via hun site, heb ik inmiddels drie brieven gehad dat de verzekering is aangepast, maar het klopt nog steeds niet (de juiste verzekering en de premie). En zo kan ik nog eindeloos doorgaan. Het is een waardeloze ballentent geworden.
Erg erg klantenservice. GEEN klantenservice. Total nachtmerrie. Veel hard om te wisselen.
Geen reële vergoeding van kosten die worden gemaakt door Stichting Levenseinde Kliniek in geval van euthanasie.
ja zaken worden altijd snel geregeld en uitgebreide aanvullende pakketten goede info door de telefoon
ME patiënten worden zwaar gedupeerd door Achmea. Zij gaat als enige verzekeraar (waar o.a. ook FBTO en interpolis onder vallen) de enige in ME gespecialiseerde cardioloog niet meer vergoeden. Daardoor geen goed onderzoek en behandeling meer voor deze vaak ernstig zieke groep patiënten. Er is geen alternatief, een schande!!!!!!!
Toen de banken veranderden naar IBAN hadden ze problemen met de computer waardoor velen automatische incassos mis gingen. Dit kan gebeuren en ze zouden het oplossen, maar kreeg daarna gewoon weer een aanmaning voor niet betalen terwijl het hun computer is, ik heb weer gebeld voor betaal rekening en had al gemeld dat mijn salaris later binnen is en andere collega zei dat ze er rekening mee konden houden, kreeg nu te horen met alweer zo een fout dat betaal regeling alleen kan als je op de eerste automatisch incasso kan hebben. Ben dan ook overgestapt. Vanaf December zit ik bij een andere verzekeraar.
Altijd zorgzaam, toen ik een keer in het buitenland een ziekenhuisopname had werd er gebeld hoe het ging etc. Nooit problemen gehad met deze verzekeraar. Duidelijk en vergoed alles gemakkelijk en zoals afgesproken.
De zorgverzekering van Achmea was indertijd een zeer complete verzekering voor een scherpe premie. Als een van de weinige boden zij ook 100% tandartsdekking aan. In de loop van de tijd is het pakket weliswaar steeds versoberd maar het is nog steeds een goede combinatie tussen uitgebreide dekking en scherpe premie.
Heb al jaren een zorgverzekering helaas duurt het vaak langer dan de 10 dagen dat de zorgnota's afgehandeld worden. Ook worden ze met regelmaat ten onrechte afgewezen en moet ik een herbeoordeling aanvragen
Zeer slechte dienstverlening met berichten als 'In verband met een hoge werkvoorraad zijn we helaas nog niet toegekomen aan het behandelen van uw email, waarvoor onze excuses. Wij doen ons uiterste best om uw email binnenkort af te handelen. Wij vragen hiervoor uw geduld en begrip.' En dat bij herhaling evenals geautomatiseerde brieven waarin opnieuw een behandelingstermijn van 6 weken wordt doorgegeven. Telefonisch krijg je wel vrijwel direct iemand te spreken, alleen kom het er concreet niet verder mee. De ironie is dat als je belt je bij herhaling te horen krijgt dat Avero Achmea u graag zo goed mogelijk van dienst wilt zijn. Na diverse malen bellen over de waardeloze dienstverlening krijg je de ingeving voor een nieuw couplet voor 'irritatiefactortje' van Jochem Myjer. Verre van aan te bevelen dus!
zeer slechte site, ik kom er niet meer uit. heb spijt als haren op mn hoofd. jammer dat ik nu niet meer kan over stappen
In december word je gek van alle reclames van zorgverzekeraars. Ik zat me net af te vragen waarom je eigen leverancier dan niets van zich laat horen, want de verleiding om over te stappen wordt aantrekkelijk gemaakt door alle concurrenten. Kreeg ik vandaag een brief! Bedank brief met cadeautje dat ik klant ben. Toch leuk. Allen een tip: stuur m eerder! Voordat je belaagd wordt door anderen!
De service is heel goed, de behandeling van de declaraties is snel en goed en de dekking is prima. Alleen jammer dat het zo duur wordt, maar dat geldt voor alle verzekeraars.
Ik heb hier alleen de basisverzekering en betaal minder dan 100 euro per maand. Ik heb tamelijk veel ziektekosten, die snel en zonder gedoe worden vergoed. Ik moest twee paar aangepaste schoenen aanschaffen, per paar 2000 euro. De rekening heb ik niet eens gezien. Die werd - na betaling van 130 euro eigen bijdrage - direct met de leverancier afgehandeld.
Altijd goed informatie per post,. Alleen erg jammer dat niet wordt uitgelegd waarom je voor sommige dingen op de specificatie een eigen bijdrage moet betalen. Nog geen contact gehad met de klantenservice.
Het betreft een ziektekostenverzekering. Nota's worden zeer stipt en tijdig betaald. De lijnen naar het bedrijf zijn kort. Niet eindeloos doorverbinden of nummers kiezen. De telefonische beantwoording van vragen is deskundig en vriendelijk.
Na opzegging onterecht geld afgeschreven. Hierna aanmaningen sturen met 'u heeft uw premie niet betaald'. Nee Achmea, dat klopt omdat verzekering al lang en tijdig is opgezegd en JULLIE onterecht premie van mijn rekening afhalen. Geen credit nota sturen (kan het systeem niet aan zegt men) maar stug een rekening blijven sturen met valse informatie 'dat de premie niet betaald is'.. Diverse keren telefonisch contact: ons systeem kan helaas niets anders versturen... sorry. Inmiddels de deurwaarder op de stoep. Moet je andersom eens een declaratie insturen met valse informatie..
Volgens de polis voorwaarden wordt alternatieve geneeswijzen vergoed maar in de praktijk is dit niet het geval. Mijn vrouw heeft een aantal behandelingen Oosterse Manuele Therapie ondergaan waar zij veel baat bij heeft gehad. Deze behandelingen werden vorig jaar (2010) wel vergoed door Avero Achmea maar dit jaar 2011 wordt elke declaratie categorisch afgewezen. Navraag leverde op dat wij "geluk"hebben gehad in 2010 omdat het toen ook niet vergoed had moeten worden. Van andere klanten van de behandelaar vernemen wij dat andere verzekeringen wel alle behandelingen vergoeden. Hoog tijd dat er duidelijkheid komt welke zorgverleners bij de verschillende verzekeraars "op de ledenlijst alternative geneeswijzen" staan. Klaarblijkelijk gebruiken de verzekeraars niet dezelfde lijst! Als klant van Avero Achmea ben ik zeer teleurgesteld vanwege de onduidelijkheid welke zorgverleners wel voor vergoeding in aanmerking komen.
zeer goede ervaring met recentelijke anvraag van vergoeding Melatonine; met terugwerkende kracht en moeiteloos uitgekeerd
Deze verzekering is de enige die mijn dure medicijnen volledig vergoed. En ze betalen netjes uit, ik hoef er nooit achteraan. Ik ben blij met mijn verzekering! Het indienen van declaraties gaat ook heel gemakkelijk en ik krijg zelfs eerder declaraties uitbetaald dan dat ik de bevestiging brief ontvang. Dit allemaal geeft een goed en vertrouwd gevoel
Ze zeggen dat ze homeopatische medicijnen volledig vergoeden, maar dat zijn alleen de medicijnen/merken die op hun lijst staan. En dat is maar een kort lijstje.
Supersnel met verwerken van declaraties, helder en vriendelijk.
Helder en duidelijk zowel op de website als bij de medewerkers. Het kan mijn inziens nog duidelijker wanneer je je eigenverzekering direct kan vergelijken met andere. Hierdoor nog helderder prijs/kwaliteit. Succes
nog steeds de papieren niet ontvangen en unive pas de 30e voor me opgzecht dus dat was al afgeschreven maar verder nog geen gebruik gemaakt van de verzekering dus nog even afwachten
Snel, duidelijk.
Ik vraag me zelfs af of dit wel allemaal goed is gegaan.
Prima verzekering. Prijs ga ik binnenkort weer eens vergelijken met andere verzekeraars. Paar keer verkeerde vergoeding, maar op één keer na is dat snel gecorrigeerd (door vriendelijke medewerkers). Die ene keer heeft maanden geduurd en daarbij ben ik bij een telefoongesprek ook nog zeer onvriendelijk en denigrerend bejegend. Maand later weer gebeld en toen is het goed en vriendelijk afgehandeld, uiteraard door iemand anders.
erg onduidelijk als een bepaalde nota afgekeurd wordt, men verdiep zich niet in een bepaald geval. Kost veel tijd en brieven schrijven voor men door heeft hoe iets in elkaar steekt.
Als ik vragen heb over een bepaalde vergoeding, aanvraag die ik moet doen e.d., wordt me telefonisch uitgelegd hoe en wat. Vaak neem ik met de medewerker gelijk de betreffende papieren door en vul deze gelijk in. Mocht het telefonisch niet lukken, wordt er aangeboden een persoonlijk gesprek te plannen. Heb dit nu twee keer gehad en is heel fijn verlopen. Heb alles duidelijk uitgelegd gekregen, heb zelf ook alles uitgelegd en er is een goede oplossing gevonden voor de betreffende aanvraag van mij. Nota's die ingediend worden worden heel snel uitbetaald. Betreft bepaalde medicatie heb ik te horen gekregen welke ik beter kan aanvragen vanuit de arts i.v.m vergoeding dat ik zo min mogelijk zelf hoef te betalen. Ik ben al een aantal jaar verzekerd bij Avero Achmea en nog nooit problemen gehad.
Ik ben fysiek en geestelijk helemaal gezond en declareer nooit. Maar de enkele keren per jaar dat ik aansprak kan maken op hulp (opticien en tandarts) gaat het mis. Twee keer heb telefonisch contact opgenomen om te vragen of mijn polis wel dekking gaf. Twee maal bleek het advies niet te kloppen. Ik heb uiteindelijk twee keer de rekening zelf moeten betalen! Ook heb ik meerdere malen moeten nabellen wat er met facturen was gebeurd. Ik had immers niets gestort gekregen. Twee keer lag de factuur nog ergens op een 'stapel'. Je moet zelf overal achteraan zitten. Waardeloze service. Ik ben nog jong en zal nog een lange tijd een zorverzekeraar moeten hebben, maar dit zal nooit en te nimmer Avero Achmea meer zijn. Dan liever iets meer betalen.
Betere info vergoeding medicijnen. Over het algemeen snelle afwikkeling van rekeningen. Maar: betere uitleg als een medicijn niet voor vergoeding in aanmerking komt. En vervelend dat je per gezinslid een formulier moet insturen. Portvrij inzenden van rekeningen graag!
Dure Zorgverzekering, trage declaratieafhandeling, slechte service afdeling, klachtenafhandeling traag en slecht, algehele omschrijving klantonvriendelijk.

Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!

Beoordelen