HEMA Aansprakelijkheidsverzekering

★★☆☆☆ 5.9/10 (5 reviews)

Logo verzekeraar HEMA

HEMA Verzekeringen treedt in samenwerking met Achmea op als bemiddelaar in verzekeringsproducten en adviseert niet over deze producten.

Voordelen van HEMA:

  • Altijd lage premies
  • Complete dekking
  • Voorwaarden in begrijpelijke taal
  • Dagelijks opzegbaar
  • Snel online uw premie berekenen en afsluiten
  • Zelf eenvoudig uw wijzigingen doorvoeren in de online polismap

Voordelen van deze aansprakelijkheidsverzekering:

  • Verzekerd bedrag van 1 miljoen
  • Zeer scherpe premie
  • Wereldwijde dekking

Onafhankelijke beoordelingen voor de HEMA Aansprakelijkheidsverzekering

De HEMA Aansprakelijkheidsverzekering is in de Consumentengids van 1 maart 2019 door Consumentenbond beoordeeld met een 6,2.

De HEMA Aansprakelijkheidsverzekering is in de Consumentengids van 1 juli 2016 door Consumentenbond beoordeeld met een 6,9.

De HEMA Aansprakelijkheidsverzekering is in de Consumentengids van 1 november 2009 door Consumentenbond beoordeeld met een 8,3.

Waarom vergelijken via Zeker.com

Vergelijken via onze website is volledig gratis. Sluit je via ons een verzekering of energiecontract af, dan ontvangen wij een vergoeding van de aanbieder. Jij betaalt daardoor niet extra. Dit is altijd een vaste vergoeding waardoor het 100% onafhankelijk blijft. 

Sinds 2002 helpen wij mensen dagelijks met het besparen op de vaste lasten. Het is onze missie om voor iedereen de beste deals te verzamelen waardoor bespaard of verbeterd kan worden. 

> Meer over Zeker.com

Vast lasten vergelijken

Ervaringen met de HEMA Aansprakelijkheidsverzekering

Alles doen om niet uit te hoeven betalen. Nou mij zijn ze kwijt als klant. Ja het is goedkoop maar o zo slecht

bar en bar slecht! niet aan beginnen. ik raad jullie aegon aan!

Helemaal niks positiefs over deze verzekeraar. Premie incasseren doen ze netjes elke maand. Wanneer je ze nodig hebt, word je bestookt met vragen en in hun ogen ben je altijd fraudeur. Communicatie zeer slecht. Alles duur onnodig lang. Lang verhaal kort, zonde van je geld.

Ik ben gevallen op de leuning van de bank waardoor deze schade heeft. Als reactie kreeg ik te horen dat het een ongelukkigge samenloop van omstandigheden was en geen onrechtmatige daad waarvoor ik niet aansprakelijk kon worden gesteld dus geen uitknering van schadeloosstelling. Wat een onzin. Waarvoor ben je dan verzekerd? Als ik dus opzettelijk iets verniel is er sprake van een onrechtmatige daad en is het wel verzekerd??????

Hallo Graag wil ik mijn verhaal doen. Ongeveer een maand geleden heeft iemand aan mijn auto schade gemaakt . Hij moest dus de schade melden bij zijn verzekering de Hema. In eerste instantie deed hij moeilijk .Uiteindelijk waren de formulieren ingevuld, en we kregen de schade van de HEMA uitbetaald.-100 euro eigen risico,die we zelf aan de persoon die al zo moeilijk deed moeten vragen. Ik vind dat de Hema dit van hem moet vragen. En niet na een mailtje te sturen naar hem voor mij niets meer kunnen betekenen. Vindt ik niet kunnen.

Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!

Beoordelen