Petplan Dierenverzekering

★★★☆☆ 7.9/10 (885 reviews)

Logo verzekeraar Petplan

Petplan is volledig gespecialiseerd in het verzekeren van honden, katten en konijnen en is wereldwijd de grootste dierenverzekeraar.

Voordelen van Petplan:

  • Uitgebreide dekking en snelle uitkering van declaraties
  • Levenslange premiegarantie
  • Samenwerking met dierenartsen
  • Geen rasspecifieke premies en korting bij meerdere huisdieren

Voordelen van deze dierenverzekering:

  • Zorg op maat
  • Snelle uitbetaling
  • Volledig gespecialiseerd in huisdieren
  • Preventieve zorg zoals inentingen vergoed
  • Ontwikkeld en ondersteund door dierenartsen
  • Vaste jaarlijkse eigen bijdrage

Waarom vergelijken via Zeker.com

Al meer dan 10 jaar vind je via Zeker.com de beste deals voor al jouw vaste lasten! Want te veel betalen wil natuurlijk niemand. Via Zeker.com kun je verzekeringen vergelijken, zoals jouw autoverzekering of uitvaartverzekering. En vind je ook de beste deals voor jouw energiecontract of sim only abonnement. Alle vaste lasten kun je via ons vergelijken. In een paar stappen vergelijk je eenvoudig meerdere aanbieders. Zo ben je altijd verzekerd van de beste deal.

TIP: Je zorgverzekering vergelijken 2021 kan je veel geld besparen

Vast lasten vergelijken

Ervaringen met de Petplan Dierenverzekering

Ik moet me helaas aansluiten bij alle voorgaande reacties over niet uitbetalen bij kosten. In het verleden hebben ze d eileiders bedragen wel uitbetaald, daarom ben ik zo lang bij ze gebleven. Nu er echt iets aan de hand is kun je discussiëren met ze tot je een ons weegt, maar ze verschuilen zich achter kleine lettertjes. Zeer teleurstellend hoe hier met dierenlevens wordt omgegaan

Afgewezen omdat mijn pup een navelbreuk heeft die niet eens een ingreep nodig heeft. Wat een onzin.

Slechte ervaringen – acute baarmoederonsteking werd niet vergoed omdat het dezelfde operatie is als een sterilisatie – pectinuesoperatie werd niet vergoed omdat dat alleen zou voorkomen met honden met HD (hond heeft A-heupen!!) – pup heeft Giardia en blaasontsteking gehad en wordt daarmee voor de rest van zijn leven uitgesloten van maag/darm/blaaskaken EN alles wat daar mee samenhangt. Gebeld over acupunctuur… ja, dat wordt gedeeltelijk vergoed. Praktijk: nee, alles hangt samen met de blaas. Kortom, je betaalt wel premie, maar je krijgt de rest van het jaar niets vergoed. – na klacht wordt alles afgedaan als de hond was al ziek. Hun eigen toezeggingen zijn ineens niet meer gedaanNooit meer PetPlan voor mij

Ik begrijp de negatieve beoordelingen niet, in heb geheel andere ervaringen. Nadat ik pas 2 maanden was verzekerd trad artrose op in één van de voorpoten van mijn hond. De rekeningen voor een foto en de dure medicijnen werden zonder sputteren vergoed. Toen ik mij wat bezwaard ging voelen werd mij verteld dat het voor hen belangrijker was dat mijn hond geen pijn had, dan het (te) ontvangen premiebedrag. Ook de twee latere, hoge, rekeningen werden zonder meer vergoed. Telefonisch consult wordt, ongeacht het pakket, gedurende de Covid-crisis vergoed. Hun nieuwsbrieven zijn verhelderend en to-the-point. Goed bereikbaar. Betaling binnen 3 werkdagen. Fantastische verzekering dus, van harte aanbevolen.

Alle declaraties die wij hebben geprobeerd in te dienen worden niet vergoed. Onze hond had voordat wij een verzekering hadden afgesloten wat rode plekjes als pup, waarvoor wij een zalfje van de dierenarts hebben gekregen. Vanuit Pet plan wordt nu alles erop gegooid dat er al huidklachten aanwezig waren en dit om die reden nu niet wordt gedekt.Zijn inmiddels nu een half jaar bij hun verzekerd. Hebben al meerdere klachten bij hun ingediend, maar willen op geen enkele manier meehelpen.Vind het wel erg makkelijk vanuit hun om alles er nu op te gooien dat het al een "bestaande aandoening" is.Je kunt beter een spaarrekening voor je hond openen, dan kun je het geld nog goed gebruiken voor als het echt nodig is ipv je geld weg te gooien bij Petplan, want je ziet er niks meer van terug.

I had a policy with Petplan for 3 years; they had no problem taking the money during that time, but when my dog became terminally ill they found reasons not to pay out for the diagnostics, even though it should have been covered. I have used a number of pet insurance companies worldwide, but petplan.nl is clearly the worst. If you need pet insurance I recommend that you use one of the other pet insurance companies.

Erg slechte ervaring, ze weigeren te vergoeden en proberen overal tussen uit te komen zelfs hun eigen toezeggingen niet. Nooit meer een dieren verzekering voor mij en zeker nooit meer petplan. Zeer af te raden bedrijf

Indien je geliefde huisdier kanker krijgt en verders geen andere ziektes heeft, kun je je verzekering bij Petplan gelijk opzeggen, mits je geen aanvullende verzekering hebt afgesloten voor Chemo jaren ervoor. Want zodra je met de chemo start krijg je niets meer vergoed uit je normale verzekering door Petplan. Alles en dan ook echt alles wordt aan de chemo toegeschreven. Ook al heeft het een andere oorzaak.

Mijn eerste kat heb ik sinds 2011 bij Petplan verzekerd, na een tijdje besloten onze 2e kat daar ook te verzekeren. Oftewel ik betaal een bedrag van circa 32 euro per maand. Nu kreeg kat 2 enkele keren blaasontsteking heel vervelend en gevaarlijk voor een kater. Tot het 2 weken geleden goed mis ging, en hij met spoed geopereerd moest worden aan zowel zijn blaas, als een amputatie vd penis. Lang verhaal kort, een rekening van 2050 euro! JA u leest het goed! Een dag voor de operatie telefonisch contact opgenomen met Petplan, met de vraag of ik hem zonder zorgen kon laten opereren. Er werd mij gemeld dat de ingrepen voor 80% werden vergoed, bloedonderzoeken en medicatie voor 50%. Ik was gerust gesteld en besloot hem te laten opereren. U raadt het al, de declaratie is ingediend en Petplan gaat tegensputteren. Na de eerste keer telefonisch contact werd mij toegezegd dat vanwege het hoge bedrag de declaratie met spoed kon worden behandeld. 2e telefoontje een week later, "oh wat gek, hij is nog niet in behandeling genomen, ik ga er melding van maken" 3e telefoontje deze week, "de patientenkaart is opgevraagd, maar de beoordeler is vanwege privé omstandigheden naar huis gegaan en is er pas maandag weer. Oftewel kastje naar de muur en loze beloftes. Ondanks dat er nog geen definitieve terugkoppeling is, zegt alles in mij dat ik kan fluiten naar mijn geld. Ik ga dan ook beide verzekeringen stop laten zetten en zelf maar een potje sparen, want als het op uitkeren aankomt, doen ze toch niks. Oplichterij noem ik het!

Ik heb goede ervaringen met mijn papegaaiverzekering bij Petplan. De afhandelingen zijn snel en de layout van de specificaties zien er professioneel uit. Laatst was er een declaratie niet toegekend. De snavelcorrectie van mijn agapornis. Na een brief met de vraag om deze afwijzing nogmaaLs te bekijken. Binnen 3 dgn was dat geregeld en werd mij de vergoeding alsnog toegewezen en binnen een dagstond het geld op mijn rekening. Chapeau voor Petplan.

VOORDELEN VAN DEZE DIERENVERZEKERING: Snelle uitbetaling…., dit staat oa in de aanbeveling van deze verzekering. Daar ben ik het volslagen mee oneens! 3 weken afwachten vind ik veel te lang.Ook vind ik het belachelijk dat ik ELKE MAAND Assurantiebelasting (21%) moet betalen op mijn plus verzekering.

een nuttige verzekering, de laatste tijd wel langere tijdsduur voor de vergoeding overgemaakt wordt.

Ik werd vriendelijk geholpen en waar je recht op hebt krijg je. Zeer tevreden.

Zeer goede verzekering, snelle afhandeling van declaraties.

Zeer tevreden met petplan. Het door mij gekozen pakket voldoet aan onze verwachting. Makkelijk om online te kunnen declareren. Het duurde nu wat langer door drukte en vakantie heb ik begrepen.

Zeer fijne verzekeringsmaatschappij. De maandelijkse kosten voor de premie zijn prima te overzien en het indienen van declaraties gaat eenvoudig via de website. Binnen enkele dagen een heldere specificatie ontvangen met de vergoeding.

Vanaf 2007 heb 2 poezen en een hondje verzekerd. Polis voor 5 jaar genomen. Kon ik nog verlengen in 2012 tot 2017 voor dezelfde 3 dieren. Nu kan dat niet meer en zijn de polisvoorwaarden behoorlijk veranderd en is de prijs per polis flink gestegen terwijl de vergoedingen flink zijn terug gesnoeid. Sinds ik meen 2012 heb ik er een 4e dier ook een hondje bij. Betaalde ik eerst rond de 10€ per dier nu zit ik al met die 4 op nog 75€ en dat gaat straks nog meer worden in sept. Het water stijgt mij tot aan de lippen. Ik zou het fijn vinden als u oude trouwe klanten iets tegemoet kunt komen in voorwaarden en premies. Lieve groet Louz Romeijn

Ik vind jullie altijd snel en correct met het afhandelen van de declaraties dus mijn dank daarvoor!

Prima,alles wordt vergoed in overeenstemming met mijn polis.

Afwikkeling is uitstekend en toch redelijk snel.Ik betaal de premie per jaar met beetje korting,wel iets aan de hoge kant.

makkelijk indienen van declaraties en altijd snelle afhandeling zonder eindeloos navragen en bewijzen aanleveren. Het lijkt of deze verzekeraar, anders dan veel andere, de klant niet vanuit wantrouwen benadert maar vanuit vertrouwen. Elke keer weer een prettige ervaring.

Wij zijn al jaren met onze hond Bob verzekerd bij Petplan. Tot volle tevredenheid. Bob moest worden geopereerd, contact opgenomen met Petplan. Uw medewerkster Marieke gaf aan: Als Bob is geopereerd stuur de rekening v.d. dierenarts meteen door en bel ons dan even dan kunnen we Uw te betalen bedrag zo spoedig mogelijk ( 85% ) op Uw rekening storten zodat U niet eerst voor kosten komt te staan! Perfect! Gisteren rekening doorgemaild, vanochtend gebeld! Toen kreeg ik een medewerkster aan de lijn die mij vertelde dat dat HELEMAAL zo niet werkt! U moet online het declaratieformulier in vullen en dan scannen of een foto maken v.d. rekening. Dat had ik idd. gezien, geprobeerd en niet gelukt, dus heb de rekening van de dierenarts gewoon via de mail doorgestuurd . 76 jaar Mag ik aub. sommige dingen niet meer helemaal beheersen? Vanochtend zei de medewerkster met wie ik sprak dat het dan voor deze keer goed gevonden zou worden maar de volgende keer ABSOLUUT niet. Als het anders niet gaat stuurt U het maar per post op! IK VIND DEZE BENADERING SCHANDALIG EN PETPLAN ONWAARDIG! Mijn ervaring met Petplan is altijd positief geweest dus wil ik nu wel even dit melden. Met vriendelijke groet, Mevr. Dassen

Zeer tevreden, alles snel geregeld en afgehandeld

altijd netjes en snel in de afhandeling van declaraties

ik ben over het algemeen tevreden over de afwikkeling van de declaraties via de website

Vriendelijk te woord gestaan en behulpzaam en empatische reactie op overlijden van ons huisdier.

Zeer vriendelijk en goede kennis van zaken….luisteren goed naar de klant..snel afwikkeling van declaraties……Compliment

Inloggen is wat nadenken, geboortedatum van mijzelf ipv hond. Als je niet vaak doet vergeet je het. Fijn nu meerdere declaraties tegelijk in te dienen

Ik heb alles voorgeschoten en alles is verwerkt behalve de uitbetaling daarvan. Dat vind ik erg lang duren

Een super fijne verzekering voor alle dieren. En lieve mensen door met je meedenken En je zeker niet behandelen als een nummer zeg maar

Het zou fijn zijn als het gewoon weer via de dierenarts zelf gedeclareerd kan worden

eenvoudige wijze van declareren, duidelijke uitleg, snelle afwikkeling

We vinden het slecht dat er zo weinig vergoed wordt door het parket wat we hebben. Bijvoorbeeld preventieve in entingen en behandelingen. Voorbeeld daarvan is de meeste dierenartsen adviseren om een teef te laten steriliseren als je er niet mee gaat fokken. maar dit wordt niet vergoed zelfs niet gedeeltelijk.

De polisvoorwaarden zijn duidelijk en de declaraties worden binnen de gestelde termijn afgehandeld.

Zeer goede verzekering (Plus pakket) Alles netjes afgehandeld zoals aan staat gegeven. Dikke pluim!

Goede ervaringen. Beter dan onverwachte kosten niet kunnen betalen voor je lieve huisdier, die je het beste gunt.

al jaren verzekerd, maar er wordt steeds minder vergoed terwijl de premie alsmaar omhoog gaat

De premie per maand, jaar is erg hoog. Na 5 jaar is dit een behoorlijk bedrag. Zelf een potje maken is goedkoper. De kosten voor onze 3 hond waren uitermate hoog. Vandaar dat wij toen voor hond 4 een verzekering hebben afgesloten. Wat we nu in 5 jaar hebben betaald is het dubbele. Een dure verzekering.

Goede ervaringen met Petplan. De afhandeling van de declaraties mag echt sneller; duurt de laatste tijd wel erg lang… Binnen 10 dagen vind ik persoonlijk wel het maximum: de premiebetaling wil Petplan immers ook op tijd ontvangen.

Petplan is een goede verzekering en fijn dat je online kan declareren echter zeer vervelend dat je geen acount kan aanmaken waardoor je telkens opnieuw je verzekeringsnummer en chipnummer etc moet opzoeken en invullen. Chat functie is fijn maar wel aan de trage kant.

Overzichtelijk en declaraties worden binnen een afzienlijke tijd uitgekeerd

ik had mijn declaratie ingediend en na 2 weken nog niks gehoord, ik heb gebeld, en het was druk, kan gebeuren alle begrip daarvoor, ze ging er gelijk naar kijken en 2 dagen later had ik de mail, met de verwerking van onze declaratie, petplan is een fijne verzekering helaas weten te weinig mensen dat ze hun dierbare papegaai kunnen verzekeren

Normaal gesproken is Petplan redelijk snel met afhandelen van declaratie. Deze keer heb ik bijna 3 weken moeten wachten en dat vind ik veel te lang. Begrijp niet waarom je bij invullen commentaar / reden bezoek dierenarts op de website je dit twee keer moet . Ik heb destijds voor Petplan gekozen omdat je via dierenarts kon declareren, erg jammer dat dit tegenwoordig niet meer kan (zonder kosten). Gaat in mijn ogen ten koste van service.

Opmerking over vergoeding consult. Ga je met je huisdier naar de dierenartsenpraktijk wordt consult wel vergoed, maar consult aan huis niet. Dit is toch niet terecht. Men is niet altijd in staat om met je huisdier naar de praktijk te gaan, daar het vervoer voor het dier niet ten goede komt soms pijnlijk kan zijn. Vooral als je dier het uit gilt van de pijn. Dan laat je de dierenarts thuiskomen. Ik heb dit nu zelf bij ondervinding gehad met mijn hond. Dit vind ik het enigste minpuntje.

De vergoedingen van de dierenartskosten zijn correct en binnen 10 werkdagen vastgesteld, nu dient dan nog de daadwerkelijke betaling op mijn rekening plaats te vinden.

Slecht, dat we pas in maart een brief kregen dat we moeten betalen en niets vergoed krijgen.Dat is na ongeveer 9 maanden.Zullen aan onze vrienden, familie en kennissen Petplan ten zeerste afraden.

Het zou fijn zijn als er een bevestiging wordt gestuurd of en in ieder geval en teken dat alles goed is ontvangen.

Ik heb hele goede ervaring met Petplan. Als ik declareert wordt het goed afgehandeld.

Ik vind Petplan een fijne verzekering. Wel vind ik het jammer dat een gedragsdeskundige niet vergoed wordt als je hond al problemen heeft bij aanschaf. Daar zit nog wel een verbeter punt vind ik.

Vind het wel erg jammer dat petplan de dierenarts de declaratie extra kosten in rekening brengt. Waardoor je nu alles eerst zelf moet betalen .de meeste mensen en ik ook nam een verkering omdat je niet tzelf alles voor hoefde te schieten .ik denken dat veel mensen munteenheid verzekering nemen nu dit nergens meer mogelijk is .

Zeer goed en prettig, goede uitleg en snelle afwerking zoals op de side staat vermeldt.

Goede verzekering lleen jammer dat je hond geopereerd is aan interne bloeding en dat er wordt vergoed is voor een sterilisatie terwijl mijn hond in 2011 al gestiraliseerd is beeetje jammer

Het is prettig een verzekering te hebben dat behoed je voor onverwachte uitgaven Je gaat op zeker,ik heb alleen de basisverz. en dat vergoed al veel,als ik meer inlichtingen in het begin had gehad had ik een uitgebreider verz. genomen prettige en goede ervaring met PETPLAN VERZ.

In 2008 de basisverzekering voor de hond afgesloten. In 2013 heeft ze een TTA operatie gehad die 100% werd vergoed. In de volgende jaren bij de verlenging van de polis werden de vergoedingen steeds minder. In 2016 80% vergoed en in 2017 slechts 50% vergoed. Maar wel meer premie betalen. Mijn volgende hond zal ik dus zeker niet meer bij Petplan verzekeren.

Vriendelijk en meelevend te woord gestaan, er was veel aandacht voor het feit dat de hond is overleden tijdens de operatie. Dit is als zeer ondersteunend ervaren. Dank daarvoor.

Snelle afwikkeling. Correct bij de telefonische info. Jammer, dat ik niet goed ben in scannen. Daarom doe ik het via de post. Jammer van de onkosten. Indien het mogelijk is, dat ik foto's maak van de rekeningen via de IPad. Dan zou ik die kunnen mailen. Bij voorbaat dank.

Goede,snelle gemakkelijke manier van declareren? Snelle afwerking.

Vind dat het heel lang duurt dat een declaratie uitbetaald word. 14 april indienen en 3 mei staat het nog niet op mijn rekening .

Het zou handig zijn om ook de ingediende declaraties en afhandeling hiervan online te kunnen inzien op een persoonlijke pagina.

Super netjes behandeld en staan je ook netjes te woord Super blij met petplan

Geen problemen met afwerking van declaratie en goede service ook kennis van zaken bij telefonisch overleg

vind declaratie site niet erg gebruiksvriendelijk. Vooral bij begin niet aangegeven dat je op enter moet drukken om door te kunnen. Ook vond ik vroegere manier van inscannen makkelijker

Ben zeer tevreden met deze verzekering. Weet alleen niet of ik er nog mee doorga nu de kat 5 jaar gaat worden in Mei.

Prima geholpen en duidelijk. Zeer klantvriendelijk

zeer goede ervaring en geen problemen met indienen van declaraties alles wordt netjes afgehandeld

Snelle reactie via mail met de bevestiging dat de rekeningen zijn ontvangen, snelle afwerking wat de declaraties, heel fijn, zeker omdat je het in de eerste instantie moet voorschieten.

We hebben alleen maar positieve ervaring met Pet plan.

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van declaraties.

tot twee keer toe werkt de verzending van de nota niet per e-mail. Op grond hiervan twee keer de nota’s per post toegezonden, pas bij de tweede keer had ik door dat dit geld kost. dit wordt niet goed gecommuniceerd via de website en de kosten staan in geen verhouding tot de nota. Als je deze kosten berekent dient de digitale declaratie indiening zonder problemen te moeten verlopen!

Petplan is zeker niet de goedkoopste verzekering maar ik heb nooit problemen omtrent een declaratie o.i.d.

Ben zeer tevreden over mijn hondenverzekering en hoe petplan dit afhandelde met declareren, echter vind ik het wel een hele rompslomp omdat via internet alle bonnen gescand en origineel moeten zijn en dan op het formulier alle bedragen ook nog ingevuld moeten worden terwijl dit al op de bonnen staat. Wat ik erg ja,mer vind is dat ik nu zelf moet declareren, ik heb een hond die veel mankeerd en soms zit je door alle dure onderzoeken en medicijnen wat krap bij kas en dan was het voorheen een stuk prettiger geregeld als je een keer geen geld hebt maar wel een consult nodig is was dat erg prettig, nu moet ik om die reden soms wachten met een dierenarts bezoek wat mijn hond niet ten goede komt

Snelle en correcte afhandeling….vriendelijk en deskundig…..compliment voor Petplan Vriendelijke groeten mevr Reyngoud

Positief verrast door snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

Makkelijk te declareren. Duurt wel lang voordat je weer wat hoort.

Declaraties worden snel afgehandeld, zeer tevreden.

Goed bereikbaar goede informatie. Snelle afwikkeling. Zeker aan te bevelen

het verzekerde bedrag wordt na dat het berekend is uitbetaald. Alleen kan dit wat sneller. Er zijn ook mensen die daarop zitten te wachten. Ik vind dat de eigen bijdrage te hoog zijn voor een totaalpakket kan het ook met 15% af dus ook voor de andere pakketten iets verlagen.

Naar aanleiding van het bedrag wat ik iedere maand betaal voor mijn hond ,vind ik de uitbetaling veel te laag. Er gaat vast al € 10,00 van het bedrag af voor administratie kosten en als je het uitgekeerde bedrag dan onder ogen ziet is dit bedroevend .

Heb gebeld ,met medewerker ,was erg tevreden met het antwoord ,en d actie

Nooit klachten gehad super blij met petplan !??

Op 12 januari 2007 onze hond Luna verzekerd, zij was toen 2 maanden oud volgens de toen betreffende/geldende voorwaarden, op 01 januari 2012 verlengd zonder poliswijzigingen, na 2013 zonder melding éénzijdig vanuit Petplan de voorwaarden aangepaste geen 75% vergoeding meer maar nog maar 50 % vergoeding. Na dit te hebben aangegeven krijg ik van Petplan een mededeling dat ik vrij was om de verzekering te beëindigen en om te kiezen voor een andere maatschappij. Leuke attente mededeling als je hond inmiddels 6 jaar oud is, op het moment dat je hond ouder wordt en de risico's groter worden wijzigen jullie spontaan de voorwaarden in jullie voordeel. Zeer klantvriendelijk !!

Ik ben te vrede over Petplan, maar ik kan geen e-mails openen die ik van Petplan krijgt, als een een rekening online verstuurd heeft.

Snelle afwikkeling, snelle verwerking van mutaties.

dit is de eerste keer dat ik van mijn edel papegaai declaraties indiende, ik wist niet zo goed hoe het werkte, en had er verschillende liggen dus eerst gebeld toen werd me uitgelegd hoe ik het via de website kon indienen. Een week later kreeg ik de mail met de afhandeling erin ik ben tot nu toe te vrede met deze verzekering

Al 9 jaar verzekerd bij Petplan en nog zeer tevreden.

Zeer vriendelijk, meelevend en juiste info en zeer snelle afwikkeling vanaf moment dat je de declaratie indient. Zeer tevreden!!!!!

afwikkeling van de facturen netjes en snel ben zeer tevreden over petplan en zou het ieder met een huisdier hond of kat zeker aanraden

Ik ben tevreden over de afwikkeling van mijn declaratie.

Prettige afhandeling, redelijk snel bericht over de te uitbetaling vergoeding. kortom goede service

Petplan is duidelijk en zeer klantvriendelijk. Snelle reactie met bijvoorbeeld declareren, binnen 10 werkdagen is het geregeld.Raad het iedereen aan.

Zeer snelle afwikkeling ben heel tevreden ik raad iedereen jullie aan

Ben blij dat ik mijn hond heb verzekerd, maar ik vind het wel erg prijzig.

Prettig dat online declareren mogelijk is, makkelijke site om te declareren, snelle reactie en duidelijkheid over de vergoedingen.

Ben blij dat ik voor Petplan heb gekozen je word netjes te woord gestaan en je declaraties worden prima afgehandeld en snel ik ben dik tevreden .

We hebben helaas onze kat Mouse in moeten laten slapen. Daarvoor vele malen de dierenarts moeten bezoeken met hem. Dankzij onze verzekering bij Petplan hebben wij hem het beste kunnen geven. Enige nadeel is dat niet alle dierenartsen meewerken, waardoor je dus alsnog zelf eerst moet betalen. Gelukkig hebben wij daar geen last van met onze dierenarts.

Goede klantvriendelijkheid. Correcte afhandeling van ingediende declaraties

het acceptatiebeleid voor een verhoging van een pakket is onbegrijpelijk De uitleg is total niet steekhoudend en triest

(zeer) positief, geldt voor deze verzekering (Vance) en een eerdere (Brad). Afhandeling snel, regels duidelijk.

Zoals altijd heel tevreden. Goede service, snelle afwikkeling en duidelijke communicatie.

Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!

Beoordelen