ING Ongevallenverzekering

★★☆☆☆ 4.3/10 (5 reviews)

Logo verzekeraar ING

Bij ING kunt u zonder gedoe uw verzekeringen afsluiten. Zelf als het kan, maar met persoonlijk advies als u dat wilt. En altijd tegen scherpe tarieven.

Voordelen van deze ongevallenverzekering:

  • Keert bedrag uit bij blijvende invaliditeit of overlijden na een ongeval
  • Keuze uit verzekerde bedragen: €25.000, €50.000 of €75.000
  • Wereldwijde dekking
  • Uit te breiden met een Scholierenongevallenverzekering

Waarom vergelijken via Zeker.com

Vergelijken via onze website is volledig gratis. Sluit je via ons een verzekering of energiecontract af, dan ontvangen wij een vergoeding van de aanbieder. Jij betaalt daardoor niet extra. Dit is altijd een vaste vergoeding waardoor het 100% onafhankelijk blijft. 

Sinds 2002 helpen wij mensen dagelijks met het besparen op de vaste lasten. Het is onze missie om voor iedereen de beste deals te verzamelen waardoor bespaard of verbeterd kan worden. 

> Meer over Zeker.com

Vast lasten vergelijken

Ervaringen met de ING Ongevallenverzekering

Ben al 2 jaar bezig na een ernstig ongeval te voet de ING gebeld en zal mijn rechter arm nooit meer worden wat het was. Belletje ING dat ik alleen verzekerd ben bij ongeluk dodelijk. In de polis artikel 14: 2 staat dit wel verzekerd is dit laten bevestigen door mijn rechtsbijstand en gaan we maandag maar weer bellen met ING

Vanwege het bereiken van de leeftijd van 65 jaar eindigt de verzekering. Het zal wel in de polisvoorwaarden staan, maar ik ga het zeker nog controleren. Leeftijdsdiscriminatie van de ergste soort, is bij wet verboden maar zoals gewoonlijk komen grote bedrijven er mee weg.

Heb brief ontvangen dat mijn verzekering wordt stop gezet omdat ik 65 word. Medewerkers heel onvriendelijk en hij wil ook niet zijn naam zeggen. Ben al jaaren lid.

Leeftijdsdiscriminatie. Nu ik 70 word, word ik eruit gesmeten. Mijn medeverzekerde vrouw van 61 ook automatisch.

Een goede verzekering, TOT het op uitbetalen komt. In mijn geval, ik heb 2 kogels kaliber 45 in mijn rug gehad, verkeerde tijd, verkeerde plaats. Gebeurde in juni 2010. Veel zenuwen beschadigd, ben open geweest vanaf schaambeen tot borstkast, voor reparaties en schoonmaken, hele stukken darm uitgehaald, stukken half verlamd en gevoelloos, trappen lopen een crime, moet altijd een steunband om voor mijn maag, littekenbreuk, heb geen evenwicht meer, lopen gaat zeer moeilijk, tillen ten strengste verboden, moet leren leven met veel pijn. en, na een FAKE keuring, met een onderzoek van 2 minuten, inclusief aan en uitkleden, afgekeurd voor 12%. Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakeld om mijn recht te halen. ECHT EEN WAARDELOZE, ONMENSELIJKE VERZEKERING, DIE ALLES IN HET WERK ZAL STELLEN OM NIET UIT TE BETALEN.

Jouw mening telt ook. Deel je beoordeling met anderen!

Beoordelen